lincikman

Tuesday 27 December 2016

MY LUCKY NIGHT

Ecehh..  Tajuk x bleh blah..
Lucky sangattt..
Alhamdulillah😄

Since at university lg aku suka join program2 yg dianjurkan. 
X kisahla pogram apa. 
Kadang2 sbg peserta,  kdang2 sbg komiti.  X pon jd mandor je.. Hahaha

Bile da masuk alam pekerjaan skali lg bos bg peluang join komiti dinner utk company. 
Alhamdulillah. Dr sini aku bnyak bljr dan kenal orang.  Ye la,  baru stahun koje.  Lagi pon keje aku ni memang tperap je dlam opis.  X kenal org.  Jumpe orang pon time makan kat kafe. Kat surau pon jumpe la akak2 ni kekadang join bgosip.. Astaga, nak p solat ke bgosip ko ni?? 😂
Kalau org tanya memang aku xtau atau x kenal le jawabnye..

Tahun ni tahun kedua aku dpat join dinner company.  Before this,  last year as guest.  Masa tu tgah intern lg,  dapatla merasa dinner company.  Shocked skjp sbb aturcara n pogram lain sgt trutama bab tarian.. Haha.
Dolu2 kat uni n skola klu dinner pon stakat karok,  zapin and band je la.  Skali kat company amik kau tarian half naked.. 😂tp non muslim le. 

But for this year,  handle goodies for staff n guest. Mula2 rasa sronok le nk join,  tp lelama rasa nak settlekan keje cepat2 due to something happened..  Erghhh, menyampah gile la.  
Bnyk2 event joined,  ni la yg mcm hape je kan.. Nasib la.  Take is as challenge and something to learn. 

I just handle for goodies and lucky draw distribution for the lucky one.  So just simple task for new committee as me😁
Ok la, lg pon bukan tau sgt pon kan.  Learn from bottom okeyh.

Ok on that day of event,  ada lucky draw utk staff.  50 present for luckies people.  Bila da cabut number ke 11-50 tu mcm da malas la nk bharap.  Nama sndr xde😢.

Masa tu jaga tmpat pembahagian hadiah.  So just finish my task to hand over lucky draw present to lucky person and pergi la depan nk tgok2 apa best. 

Baru je sampai depan jap g dgr nama kene panggil.  FYI, number  1-10 cabutan dbuat oleh big boss kat atas pentas. Pergh,  masa tu sengih je la naik pentas da macm kerang busuk.  Naik2 je... Woooww,  Samsung J7!!!


Alhamdulillah rezki😁😁😃

So,  ini adalah hadiah lucky draw paling mahal pernah aku dapat😙

Mekasih la Mr.  Philip,  cabutkan nama gue.. Hihihi

Berbaloi la jd committee,  da la kene marah x pasal2 padahal bukan salah aku pon.. Malas layan org -ve ni. 😒
Kirenye macam balasan la ni kene marah + laptop hilang.. Husnuzon😬

Haa..  Laptop hilang? 
Nanti la tggu mood rajin updet pasal laptop kesayangan plak.. 

Sambung keje oiii😎

No comments:

Post a Comment