lincikman

Thursday 1 January 2015

MAKANG2 MALM TAHUN BARU

ASSALAM..

ceh tajuk mcm mkan n sambut besar je,,

sebenrnye ni adalah mkan malam yg kami buat sebab our JPMs' vice president da tamat pengajian..
sedihnye tahun depan da x jumpe kak bam a.k.a my mummy.

papepon harap kak bam x lupekn kite sume n gud luck in what ever you do.
insyaAllah semoga dpt kerja n tmpat praktikal yg best and terbaik ye mummy.
jgn risau walau dpt lambt mungkin akk akan dpt tempat yg terbaik.
put your trust on Allah.. =D

kak bam ni aku anggap macm mak, kdg2 macm akak sebab die mcm akak n mak la kan..haha
im very lucky, to know you, and thanks always support me.
wlaupon kekadang geram gak ngan kak bam ni mcm nak gigit2, tp aku sayang dye..
dan aku percaya ramai juga org sayang dye..
kak bam ingat tau kami kat JPM ni sume syang kak bam.
jgn nakal2, be a gud girl u always have to be (eh lagu tu...)

makang dkat der cabin, tkejut k.bam n ct nmpak tmpat pop corn tp sbenarnya tu gerai shisha la makck oi...hahaha
lpak2 makan + bercerita sambil gelak besar nasib x berguling kat bwh meja.
sempat lg cuci2 mata.. =P



apsal muke iki mcm cerah je...hahah
mus tlebih nur mgkin.. =P

kak bum yg tudg klabu..eh klabu ke biru??
oo..aku bute warne..

yg ni sume acah2 ensem n cute

okeyh, da puas mkn balik le apalagi,
xde nk sambut2 bagai..makan je.
sambut tahun baru kat hostel, duduk kat krusi yg ada meja blajar n hadap le nota2.
*kunun2 blajar je pon..hahah

satu ayat k.bam yg paling aku ingat..
"kenapa kite suke kawan ngan awak?? sebab awak BEST!!!!"
yes k.bam,,, awak jugak best.. =D

#jpm x ckup korum..=O

No comments:

Post a Comment